+dopravné od 55 Kč / 3,50 EUR

Často kladené dotazy

Jsem zde poprvé, jak mám najít díl vhodný pro můj vůz?

Vstupte do katalogu a nejdříve vyberte výrobce vozu, model a motorizaci vozu. Nejste-li si jistí přesným typem, rokem výroby či motorizací vozu, pak příslušné údaje najdete v malém nebo velkém technickém průkazu. Po výběru vašeho vozu pokračujte výběrem ve stromu kategorií.

Rychlé vyhledávání podle klíčových slov je dostupné v pravém horním rohu.

Jak poznám, že je díl vhodný pro můj vůz?

V detailu výrobku na záložce "Zařazení produktu" je zařazení produktu do kategorií. Je-li zboží vhodné pro váš vůz, naleznete jej v seznamu kategorií, do kterých je zařazen. Věnujte zvýšenou pozornost výběru správné motorizace vozu. Přesné označení a modelový rok naleznete ve velkém nebo malém technickém průkazu.

Jak poznám, zda je díl vhodný pro levou nebo pravou stranu?

Zboží se vhodné pro montáž jen na pravou či levou stranu vozidla je označeno písmeny P - pravá strana, L - levá strana, L/P - vhodné pro obě strany.

Zakoupené zboží není vhodné na můj vůz, můžu jej vyměnit nebo vrátit?

Ano. Ze zákona máte právo vrátit nepoužité zboží do 14 dní. Vaše právo plně respektujeme, rádi vám však nabídneme jiné zboží, vhodné pro váš vůz. Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit, pak jej pečlivě zabalte, přiložte originál či kopii faktury (bez identifikace faktury vám nemůžeme vystavit dobropis) a pošlete jej zpět (Česká pošta, PPL).

Nezapomeňte si poznačit číslo balíku, v případě ztráty či poškození přepravcem nelze balík dohledat! Zboží neposílejte na dobírku. Po převzetí zboží vystavíme dobropis a vrátíme vám peníze. Pro rychlejší vyřízení nás informujte na obchod@auto-pilot.cz.

Jak reklamovat vadné zboží?

Reklamace zboží se řídí platným Obchodním zákoníkem. Při odesílání vadného zboží postupujte stejně jako při výměně zboží. Vždy nás kontaktujte na email obchod@auto-pilot.cz s popisem vady.

Kontakt

+420 774 45 20 50
(po-pá 11:00-16:00)

obchod@auto-pilot.cz

Zasíláme i na Slovensko
Zásilkovna
PPL
Česká pošta